5 dagar kvar!

Nu är det 5 dagar kvar tills bebis är beräknad, en del förvärkar/molvärk på natten har jag haft till & från men inget ihållande eller speciellt skrämmande! Vill bara att h*n ska komma ut nu så att min kropp kan lätta lite, har sjukt ont av minsta ansträngning & känner mig nog dubbelt så stor mot vad jag ser ut att vara..

Jaa, jag testar nu alla "myter" som sägs sätta igång en förlossning..
Färdknäpparen/norsk massage, hallonbladste från hälsokosten, pepparkakor osv.. Men sen tillsist så läser man ju ändå att inget av dessa knep fungerar, utan bebisen kommer när allt är moget för att ta sig ut..
Så det är nog bara att vänta ut det hela, men dessa knep för ju bara goda saker med sig & så, så det skadar ju inte att försöka..

För enkelhetens skull tog jag ett kort med min mobil bara för att det är så extremt bra kvalité på fotona som kommer från min budgetmobil.... Eller egentligen för att det var enklare att maila in ett foto än att leta reda på kamera+kamerasladd ;)

Dagens foto: med 5 dagar kvar till BF så kommer jag kanske inte hinna bli så mycket större än såhär?



// Mamma Ruu


Kommentarer
Postat av: Moster

Pluttismage <3

2011-10-11 @ 22:26:43
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilken liten pluttmage... :)

Men förstår att du vill ha ut den lilla nu! :)

2011-10-12 @ 09:30:39
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej åh vad spännande, skönt att du inte har blivit så stor, du är väll snart super smal igen. Lycka till, tänker på er!

Kramar

2011-10-12 @ 16:01:18
URL: http://monaw.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

fin mage, hoppas födseln går går bra :) lycka till :)

2011-10-17 @ 14:44:14
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0