Vecka 17+4.

Dags att uppdatera efter klagomål om att vi är sega på de! :)

17 fulla veckor plus 4 dagar är nu passerade!
Illamåendet har avtagit ordentligt & det är bara vissa stunder jag mår illa vilket jag faktiskt står ut med, yrseln & huvudvärken kvarstår dock.

Magen har under senaste veckan växt i raketfart, från att knappt synas till att vara väldigt synlig på bara några dagar. Just nu är min mage ungefär lika stor om min rumpa, så om jag lägger mig skavfötters med Peter på natten så märker han nog ens ingen skillnad om de är en mage eller rumpa som ligger & knuffar på han!

Peter tror fortfarande att de blir en flicka & jag tror att det blir en pojke!
Vem har rätt tror ni? :)

Lägger in en liten film med magfoto & hjärtljud från nu ikväll.

// Mamma Ruu


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Nog det finaste ljudet som finns, bebis hjärtljud.

Vilken liten söt mage!

2011-05-10 @ 17:49:36
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Mona

hej vad fort tiden går, har väntat på uppdate! Vore kul för er med en kille när ni har 2 tjejer, håller tummarna för det.

Ha det bra

2011-05-11 @ 11:44:31
URL: http://monaw.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Kan du inte sätta ut "jämnföresle" bilder på babymagen från Theas tid? Kram

2011-05-12 @ 00:59:43
Postat av: sabrina

ååh kul :) jag tycker det låter som en tjej men man vet ju aldrig :) dessutom brukar man ju få en känsla av könet..Jag kände på mig att vi väntade en liten flicka från dag 1 när vi plussade! Så känner du av att de är en pojke, så är det förmodligen så. :)

2011-06-09 @ 19:51:59
URL: http://plastkotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0