Vecka 11 (10+0)

Imorgon är det tänkt att jag ska gå till LAB för att lämna blodprover inför KUB-testet, och vanliga blodprover till inskrivningen. Men vi får se om jag får flytta fram det tills nästa vecka, storasyster ru är hemma och är sjuk & pappa ru är ju på semester så jag är ganska låst hemma. Proverna skulle tas mellan den 17e och den 23e. Så jag har ju några dagar på mig! Egentligen väldigt få dagar eftersom det är en helg mitt mellan de datumen.
Men det var noga att proverna skulle tas en vecka före ultraljudet till KUB-testet, och att ultraljudet hellst skulle göras i v.12 för att få så exakta mått som möjligt..

För övrigt borde jag egentligen kontaktat gyn igen, pga små blödningar som jag haft tillochfrån sista 1.5 veckan.
Ringde i början av förra veckan men pga att jag inte haft ont i magen så menade dom på att det inte var mycke att göra.. Att det kunde bero på många saker som var "ofarliga" pga myckt ytliga blodkärl man kan ha när man är gravid osv.. Lågt liggande moderkaka kunde också vara en vanlig orsak, fanns flera olika orsaker det kunde bero på..
Men när det känns så envist så börjar man ju undra om allt verkligen är normalt..
Det lär väl visa sig på KUB-testet hursomhellst, om ca 1 vecka eller vad det nu blir..

Idag har jag gått 10 fulla veckor och går därför in i vecka 11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0