Rena mardrömmen..

De senaste 3 eftermiddagarna/kvällarna har jag haft ett sjukt illamående..
Dagarna & morgonen går ganska bra bara jag äter frukost..men sen får jag inte i mig nåt mer ätbart resten av dagen! Försökt med lite frukt & riskakor men inga stora mängder kommer ner innan jag får rusa till toalletten och spy, extra kul är de när Thea följer med som en liten svans och också står med huvudet halvt nere i toan & säger " Mamma spyr"..

Under dagen när jag mår bra glömmer jag nästan bort hur hemska dehär kvällarna är.. Har inte orkat va uppe utan har gått & lagt mig strax efter Thea på kvällarna..

Så läser man efter tips i forum och bara ser massa som spytt & mått dåligt fram tills halva graviditeten och en del fram till förlossningen, en del som inte fått behållt sin middag på hela tiden.. Motiverande, vad fan har jag gett mig in på?! Och hur fan kan jag va ensam med ett barn just nu som kräver mer än vad jag orkar?! Dåligt planerat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0