Pustar ut en aning! :)

Jaaa!! :D
Idag kom hjärtljudsapparaten som jag nämnt tidigare här i bloggen..
En del har skrivit om den att de kan vara lite trixit att hitta hjärtljudet oså i början men jag hade tur, behövde inte leta så många sekunder på magen innan jag hittade ljudet av det fantatiska lilla hjärtat som puffade där inne! :)

Bäst var att det fanns utgångar till 2 par hörlurar, så både älskling & jag kunde lyssna samtidigt!! ♥

Efter allt nervositet man har, som säkert är normal hos alla blivande föräldrar såhär i början av en graviditet, så känns det ändå som en enorm lättnad att höra att hjärtat slår fint, NÅGON liten filur LEVER inuti mig!

Igår var vi i familjen på barnmässan i Karlstad, fick en massa startpaket till kommande bebis..
Så nu har Lilla Liten sina första bodysar, strumpor, blöjjor, tvättlappar, salvor, nappflaska medmera!

// Mamma Ruu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0