Nervös

Mindre än en vecka kvar till kub testet då vi för första gången ska få se Lillaruu, jag är hur nervös som helst.. Tänk om något är fel! Vill inte tro det och försöker låta bli att tänka så men när mamma-ruu ända har haft blödningar osv så blir man såklart orolig för att något ska vara fel.. Känns konstigt precis som om Lillaruu redan är en i vår familj fast vi inte ens har sett eller träffat henne/honom så det skulle kännas riktigt jobbigt om nått visar sig vara fel :(
Försöker intala mig själv att allt kommer gå bra, skulle behöva lite goda nyheter nu känner jag..

Mamma-ruu börjar få lite mage så nått är det nog där inne :) Brukar försöka lyssna minst en gång om dagen, finns nog inget bättre... Om det inte vore för att jag är rädd att klämma sönder lillaruu så skulle jag nog helst vilja sova med huvudet vilandes på henness mage. Kan knappt vänta på att det ska bli lite mer mage och lite mer ruu där inne så man kan känna lite sparkar :) Mamma-ruu är världens finaste mamma!!

Sitter i soffan med storasyster-ruu och kollar på pippi, vi vaknade tidigt idag. Mamma-ruu ska få vila och sova ut i helgen det kan hon behöva för här hemma har vi vart sjuka de senaste veckorna och dessutom smet jag iväg nästan en vecka på en liten semester tripp som var planerad sedan länge, lite opassande med tanke på hur mamma-ruu har mått de senaste veckorna men nu är jag hemma igen och tänker inte lämna henne själv mer!

Idag kommer en massa ovetande ruu-släktingar hit på lite fika, vi har ju planerat och funderat länge på hur vi ska berätta för alla och vi har kommit på en riktigt kul idé :) ska bli skönt att berätta för alla så man slipper bita sig i tungan hela tiden, har hållt på att försäga mig flera gånger hehe.

Nu vaknade Mamma-ruu så nu blir det frukost!

Trevlig helg!
//Pappa-Ruu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0