V.21+2.

Tiden rullar på. Magen växer, bebis blir starkare & starkare för varje dag som går och nu ser man tydligt hur magen rör sig i samband med bebisens rörelser! Kul nu när sparkarna känns så tydligt & Peter också kan känna lättare! Hur mysigt som hellst att bara ligga ner tillsammans och känna hur det sparkar & boxas för fullt där inne.
VÅRT allderles egna, gemensamma barn ♥

Thea väntar också på sitt syskon, myser & pussar på magen.. Gosungen!

Man ska va ung när man föder barn har jag konstaterat, då klarar man sig utan krämpor & skador på sin kropp!
23 år är tydligen för gammalt i mitt fall, för nu har jag även fått små åderbråck på benen. Ni vet sånadär synliga, brustna blodkärl som jag tror att bara pensionärer vanligtvis får?

Vågen visar för tillfället +5 kg och jag hoppas att det inte blir nån jättedrastisk ökning även om jag räknar med att gå upp det dubbla ungefär.. Hade inga problem att komma i form efter graviditeten med Thea så jag kanske inte ska oroa mig så mycket denhär gången heller men, känns ju som fettet kan lagras extra mycke nu när jag inte kan röra på mig knappt pga foglossningarna.. Foglossningarna gör ju inte heller att kroppen känns i någon toppform precis, haltande, jämrande & klagande är vad de gör mig till! :)

Men jag har allt jag behöver, kärlek & uppmuntran från min andra halva som gör allt han kan för att hjälpa mig på bästa sätt!! Och han bryr sig inte om några åderbråck på benen heller verkar det som, så det är nog inte så synd om mig egentligen! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa ru

Hade aldrig ens sett de där åderbrocken om inte du sagt nått o knappt ens då, du är perfekt! Lyckas man leva ett helt liv utan ärr så är man nog omänsklig.. Älskar dig som du är <3

2011-06-08 @ 22:18:37
URL: http://xzt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0