V.25+2

Idag var vi iväg hela familjen på en rutinkontroll hos barnmorskan..
Bebisens hjärtljud: 148 slag/min.
Mitt nuvarande SF mått: 24 cm.
Min viktökning: 10 kg!!

Allt såg bra & normalt ut, prima bebis kan jag tänka mig att det är ♥
Några fysiska funktionshinder har den då inte iallafall, det kan jag garantera så mycket som det härjas därinne :)

Det är helt sanslöst sjukt att jag gått upp 10 kg, när jag var i denna vecka då jag väntade Thea hade jag gått upp 5 kg.. Nu dubbla jag den ökningen lite fint.. Men å andra sidan är det nog mycket vätska som väger.. Är extremt svullen om fötter och händer denna gång, vilket jag inte alls var sist.. Men det blir höstens/vinterns projekt när jag ska trimmas i form igen :D

Foglossnings smärtan har jag lärt mig leva med, gör övningar från sjukgymnasten, tänker mig för hur jag reser mig osv & använder bälte ibland när jag känner att det behövs.. Blir varken bättre eller sämre, vissa dagar är sämre om jag ansträngt mig men det återgår till "normal" smärta mellan de hemskaste dagarna så jag överlever :)

Magfoton är vi lite smått dåliga på att ta men vi gör ju de ibland iaf, men vi får väl skicka upp en aktuell bild av mig snart kanske så ni får se hur jag växer..en annan dag!

Där var iallafall en liten update!

// Mamma Ruu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0