Bild från v.24+2.

La in kort från kameran och hittade ett foto från då jag var gravid i v.24+2.
Idag är jag dock gravid i v.27+4 så det är nog dags att ta något nytt foto snart :)
Det händer ju en hel del & det känns som om det snart kan stanna upp lite..
Börjar bli stor & tung trots att det är lite mer än 12 veckor kvar..

24+2 ( Lilla Ru)



Om man jämför foton då jag väntade Thea så är jag bra mycket större denna gång!
Märks framförallt på kläder.. Då jag väntade Thea i v.30 kunde jag fortfarande komma i mina vanliga jeans..

Thea i magen v.30:


Kommentarer
Postat av: Therese Prag

Men det är allt en fin mage du har! Fast ja, det syns en hel del skillnad, pytteliten mage med Thea ju! :) Jag känner exakt likadant den här gången, känner mig klumpig o har svårt o vända mig i sängen o resa mig ur soffan fastän jag bara är i v 26. Men det är ju ofta så sägs det så vi är nog bara helt normala :) Kram på dig!

2011-07-22 @ 12:07:53
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilken liten fin mage du har! :)

2011-07-22 @ 12:41:01
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0