3D ultraljudet.

I torsdags var vi ju på 3D ultraljud i stockholm.
Farmor, storasystrarna, mamma & pappa fick se hur vår bebis ser ut :)
Så himla fin & perfekt, man ser tydligt att det är våra gener den bäsen har fått! Knubbig & tjocka kinder som storasyster var när hon va bebis & lik sin pappa i övrigt :)

Bebisen blev irriterad vid något tillfälle när barnmorskan butta på magen..anledningen till att det buttades på magen var att h*n låg med ansiktet in emot moderkakan så det var svårt att få någon bra bild på ansiktet först..
Då fick vi ett 'fuckyou' till svar..syns tydligt på filmen :) men jag vill inte ladda upp film då alla mina personuppgifter står med i skärmen, vilket inte ska vara ute på internet..
Peter får fixa de någon dag, har en jäsp på film också som var rätt så söt :P

Ganska exakt 2 månader kvar nu, skräckblandad längtan!
Vet inte alls hur Thea kommer ta det hela..att dela sin älskade mamma med en till? Gissar att det inte kommer gå helt problemfritt..hon är nämligen svartsjuk på alla som pratar med mig eller sitter bredvid mig.. Peter får exempelvis fortfarande inte vara nära mig i soffan eller liknande när vi ser på film, Thea ska va emellan & ha mamma & peter på varsin sida för att hon ska va nöjd! Men, det blir nog vardag det med.. Och min kärlek lär nog räcka gott åt mina två ♥ ♥

Det börjar bli dags för nya magfoton också tror jag..men känns som magens växande har tagit en lagom paus :)

Fuck you // Lillaruu



Myser med sin gosiga hand lite:




Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Lilla bebben :)

2011-08-20 @ 10:21:49
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

En mammas hjärta är så stort... så alla barn man har får en speciell plats :) Kram till dig och din fina familj

2011-09-16 @ 14:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0