Tid fixad!

Idag fick jag ny tid på kvinnokliniken i karlstad, konstigt nog var de skitsvårt att komma fram på telefon.. Bara upptaget utan att ens någon telefonkö fanns. Lagom motiverande!
Tillslut ca 23 samtal senare kom man till en telefonsvarare som man kunde be att bli uppringd.
Det löste sig smidigt tillslut när dom ringde för läkaren hade redan skrivit i min journal att jag skulle återkomma denna veckan om inte blödningarna slutat. Så imorron förmiddag fick jag en tid!

Idag går jag in i v.15, har alltså gått 14 fulla veckor! Känns som tiden flyger iväg just nu samtidigt som målpunkten för denna graviditeten känns såå långt bort! Vilken den faktiskt är, det ska ju var en lååång & härlig sommar + lite till innan Oktober är här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0