Konstiga drömmar!

Jag sover ganska dåligt på senare tid pga andningsproblem.
Förkyld, graviditetsförkylning, nässprays beroende, allergi eller vad som nu orsakar detta?
Jobbigt är det & jag tror att detta är en bidragande orsak till att jag är trött jämt, för jag sover kasst.

Sover hursomhellst i ett sånt stadie att jag minns alla mina drömmar!
Häromdagen drömde jag om att ett ultraljud gjordes och att det visade sig vara en pojke i magen.
Mysig dröm där allt var bra!
Natten som var drömde jag istället något helt motsatt, jag fick ett primatur barn i v.24 som var döfött så hjärt/lungräddning påbörjades. Barnet var i den drömmen en flicka!

Antar att dessa konstiga drömmar dyker upp på grund av en viss oro som jag ändå har i kroppen.
Även om undersökningar gjorts och inga fel hittas så är jag ganska övertygad om att allt ändå inte är okej.
Varför isf skulle jag fortfarande ha blödningar till och från helt utan anledning?!
Skulle ju återkomma denna vecka om det inte gett sig, men mitt upptagna schema & min yttre inställning till att inte vilja ringa för att jag är rädd att bli tagen för en hypokondriker håller mig tillbaka.

Kan ju va något som ställer till de som inte alls är relaterat till graviditeten. Vem vet. Illamåendet har avtagit lite grann större delen av dagarna trotts att de vissa stunder blir så illa att jag blir smått galen fast sålänge den inte är konstant så är jag nöjd för då känns det som det går åt rätt håll iallafall, en extrem yrsel & känslan av att jag svimmar närsomhellst finns dock kvar.

Imorgon eller senast fredag ska jag ändå ringa!

Vilket klagande & gnälligt inlägg det blev.

Kommentarer
Postat av: M

kan verkligen känna med din oro, jag var precis likadan när jag väntade dottern. ingen störtblödning, men mardrömmar och oro var rena vardagen tyvärr..



Denna gången gäller bara 100% nästäppa!

2011-04-13 @ 22:14:48
URL: http://mammaunderytan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch, jobbigt att behöva vara orolig! Jag har börjat noja nu i slutet av graviditeten istället.

2011-04-14 @ 08:26:37
URL: http://johanna.4rok.se
Postat av: Mona

Hej när jag väntade mitt andra barn (son) så hade jag blödningar till och från i sex månade. Men jag tycker absolut att du ska kolla det eftersom du är väldigt orolig.

Lycka till och håller tummarna!

2011-04-14 @ 13:08:34
URL: http://monaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0